sobota, 10 sierpnia 2013

Dzień szósty....



Magda: 
Latam sobie, latam sobie... żeby to było takie łatwe...


Zuzia W.
Słucham, ale wciąż nie słyszę. Myślę ciałem. Improwizuję.


Kinga:
Skrzydła są nie tylko z piór.


Julia:
Zapragnęłam pragnąć więcej od siebie.


Ola:
Staję na rękach żeby to robić. Staję też na jednej nodze. To jest cyrk na skrzydłach.


Oskar:
Nawet wróbel nie ma lekko.


Filip:
Powoli zaczynam myśleć, że mogę latać.


Ewa: 
Szybując czuję się wolna!
"Opanuj kroki"- naucz się latać.
"Kontroluj ręce"- machaj skrzydłami 
"Wklej się w podłogę"- ćwicz lądowanie
"Nie bój się"- leć z wiatrem.


Żaneta:
Nawet jeśli upadnę, upadnę latając.


Julia:
Ciekawe czy dojdę do momentu gdzie przestrzeń się zakrzywia.


Łukasz:
W moich mięśniach płynie ogień. Czuję się gotującym pierogiem.


Dominika:
Proste kroki nabrały głębszego sensu. 
Huk, otwarte okno, do środka wpada wiatr i zabiera mnie ze sobą.
Jeden krok, upadam, kolejny krok i kolejny upadek, ale przecież ja już umiem się podnosić.


Aisza: 
Na dziś nic nie wymyśliłam, ale za to sobie coś przyśniłam: 
Śniły mi się unoszące się na wietrze małe, białe piórka latające nad łódzkimi ulicami.


Julia:
Tysiące rąk trzyma mnie w locie, a ja z błogim uśmiechem się z nimi stapiam.


Kinga:
Serce jest naszym instrumentem.
Najpiękniejszą muzykę tworzy nasze ciało.


Ola:
Jak nacisnę mięśnie to wypływa z nich kwas mlekowy. 
Kiedy patrzę na moje nogi to się załamuję. Jest super.


Julia:
Białe ściany, okno, drzewa, niebo... krok i oddech. Przepraszam, że przerwałam ciszę.


Monika:
Największa siła jest we wzajemnym zaufaniu.


Ola:
Z każdym dniem jestem bliżej chmur.


Żaneta:
Skok, dźwięk, trzask, lot- poczujmy się jak w transie; odnajdźmy wspólny rytm.


Magda:
Pomiędzy ruchem a słowem pustka.


Marysia:
Upadek jest mniej bolesny jeśli wiemy jak się przed nim uchronić.


Magda:
Ciężkie ptaki lekko latają.


Maria:
Żurawie to ptaki z gracją. 


Monika:
Żurawie atakują!


Zuza S.
Rozwinie skrzydła tylko ten, któremu uda się poznać zawiłości własnej duszy.


Basia:
Strach przed utratą słów.


Łukasz:
Radość musi być szczera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz