środa, 14 sierpnia 2013

Dzień dziewiąty...


Monika:
Żurawie odgłosy przerastają moją wyobraźnię.
Magenta jest moim ulubionym kolorem.



Basia:
Kiedy myślę, że jestem silniejsza niż w rzeczywistości, od razu dokonuję rzeczy wcześniej niemożliwych.
Czuję się jak barwny motyl, któremu ktoś odrywa skrzydełka.


Dominika:
Życie jest jak przestrzeń i to ode mnie zależy, w którym miejscu się zagnie.
Wyobraźnia chyba jednak ma granice.


Magda S:
Mam problem - jestem za ciężka, nie poddam się - schudnę.
Nie ogarniam żurawi.


Marysia:
Jestem łowczynią wiatru.
Strach motywuje bardziej niż pieniądze.



Julia:
Zakradnijmy się do naszej podświadomości, niech lotne myśli bujają w obłokach.
Na górze mój błędnik błądzi.


Marta:
Tu nie ma miejsca na 'ja', czy 'ty', tu tworzymy jedność - taką ptasią rodzinę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz